خون شهید سلیمانی دامن‌گیر رژیم صهیونیستی می‌شود

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: خون شهید سلیمانی در کنار چند هزار شهید فلسطینی دامن‌گیر رژیم جعلی صهیونیستی می‌شود و فروپاشی آن را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده  امروز(سه‌شنبه، ۱۲ دی) در مراسم گرامیداشت علامه مصباح یزدی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید سید رضی موسوی که در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد،اظهارکرد: آیت‌الله مصباح یزدی؛ عمرش را وقف اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کرد و برای انقلاب نیز زحمات زیادی کشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در دفاع از ولایت سنگ تمام گذاشت، افزود: آثار و سخنرانی‌های مرحوم مصباح یزدی بیانگر مواضع مستحکم و قاطع ایشان در دفاع از ولایت فقیه بود.

وی تصریح‌کرد: از آیت‌الله مصباح یزدی آثار و کتاب‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به یادگار مانده و دانشجویان و نسل جوان از فرصتی که در اختیار دارند برای مطالعه و آشنایی با آثار ایشان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام رضازاده یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامیداشت و ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی، تحولی در کشور، منطقه و جهان ایجاد شد.

خون شهید سلیمانی دامن‌گیر رژیم صهیونیستی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا به ویژگی‌های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی شخصیتی مردمی بود و در هر جایگاه و مقامی که بود بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه کرد.

وی اضافه‌کرد: یقینا خون شهید سلیمانی در کنار چند هزار شهید فلسطینی دامن‌گیر رژیم جعلی صهیونیستی می‌شود و فروپاشی آن را خواهیم دید و این وعده الهی است که حق بر باطل پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضازاده با تسلیت شهادت شهید رضی موسوی، خاطرنشان‌کرد: در وصف و بیان شهید رضی همین کافی است که بگوییم او توسط بدترین دشمنان خدا و خلق یعنی رژیم جعلی صهیونیستی با اصابت سه موشک به منزلش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید شاپور آهنی و مشارکت امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه بسیج حضرت خدیجه(س) خواهران و کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد برگزار شد با مداحی نعمت نعمتی و سینه‌زنی حاضرین به پایان رسید.

کد خبر 1742185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha