۲۵۰زندانی در نهضت خدمت مومنانه از زندان های آذربایجان غربی آزاد شدند

«به یاد حاج قاسم سلیمانی» طی مراسمی در سپاه شهدای استان ۲۵۰ زندانی در نهضت خدمت مومنانه از زندان های آذربایجان غربی آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، طی مراسمی که در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه شهدا، و مسئولان اقشار و اصناف بسیج همچنین جمعی از خیرین برگزار شد از اقدامات جهادی مسئولین زندانهای استان تقدیر شد.

مادران خیمه و ستون خانه هستند

سرهنگ تقی نجمی، جانشین سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مادران خیمه و ستون خانه هستند و  به تجربه ثابت شده است فرزندانی که در فضای آکنده از صفا و صمیمیت خانواده رشد می کنند، در حوزه اجتماعی نیز افراد موفق و موثرتری هستند.

وی افزود: آزادی مادران خانواده از زندان اهمیت زیادی دارد و اگر مادری در بند اسیری باشد باتوجه به اینکه تربیت کودک با مادر است آسیب‌های جدی فرزند و جامعه را تهدید یم کند.

سرهنگ نجمی ادامه داد: خدواند نیز به کار خیر و احسان تاکید زیادی دارد و می فرماید شما هر چه در توان دارید وارد میدان شوید من هم کمک میکنم و این خودش برکت می آورد.

آزادی ۲۵۰ مددجوی نیازمند در ایام پویش مهر فاطمی

فتحی، مدیرکل زندانهای استان ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه های حمایتی و خدمات اجتماعی همچنین ایجاد فرصت های اشتغال در مراکزتامینی و تربیتی گفت : تفکر ، ایده و اقدام بسیجی در بطن فعالیت های روزانه زندانبانی اسلامی با عالی ترین متد سازمان یافته اجرا می شود.

وی افزود: این اقدامات با تعامل اندیشه های متعالی بسیجیان سپاه شهدای استان در گروه های مختلف اجتماعی به نحو شایسته زندانبانی اسلامی ادامه دارد .

۲۵۰زندانی در نهضت خدمت مومنانه از زندان های آذربایجان غربی آزاد شدند

در ادامه با اشره فرمانده۸ سپاه شهدای ارومیه گزارش توزیع ۱۱۵۲۲ بسته معیشتی و حمایتی به خانواده زندانیان همچنین آزادی ۲۵۰ مددجوی نیازمند در ایام پویش مهر فاطمی از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت تعداد ۲۴۰ زندانی مرد و ۱۰ مددجوی زن با کمک خیرین، مددکاران اجتماعی، اقدامات جهادی گروه های بسیج حقوق دانان ، ارفاقات قانونی مراجع قضایی و مساعدت ستاد دیه آزاد شده اند.

گفتنی است؛ این مراسم که به صورت ارتباط مستقیم با شبکه سراسری خبر و برنامه شبکه استانی پخش می شد و در این مراسم از اقدامات عالی زندانبانی اسلامی و تحول و تعالی در حوزه قضایی زندانهای استان اذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد .

کد خبر 1742197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha