هشتمین همایش «گلدانی برای مادر» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری هشتمین همایش گلدانی برای مادر با تجلیل از مادران، همسران و خواهران شهدا در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز مادر و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، هشتمین همایش گلدانی برای مادر با «تجلیل از مادران ، همسران و خواهران شهدا» در آران و بیدگل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این مراسم، چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در میدان تاریخی حاج امین، مرکز هیئت فاطمیه(س) آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

نبوی زاده بیان داشت: اهدای ۴۷۵ گلدان گل به تعداد شهدای شهر آران و بیدگل به خانواده شهدا یکی از برنامه های ویژه این همایش مذهبی است که با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تکریم از خواهران، مادران، دختران و همسران شهدا اجرا می شود.

وی افزود: برش کیک چهار متری ویژه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پیمان نامه دانش آموزی با حاج قاسم سلیمانی، مولودی خوانی مداح نوجوان علی اصغر صفازاده، اجرای برنامه گروه دست های فرشته، شمع افشانی فرزندان حاج قاسم و تجلیل از اسامی متبرک با القاب بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

به گفته نبوی زاده، هیئت فاطمیه میدان حاج امین با همکاری دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقامت بسیج، آموزش و پرورش و شهرداری آران و بیدگل در برگزاری این مراسم مشارکت دارند.

هشتمین همایش «گلدانی برای مادر» در آران و بیدگل برگزار می‌شود

کد خبر 1742345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha