اندیشه‌های امام و رهبری محور وحدت در انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد نبود وحدت را باعث فروپاشی صفوف دانست و گفت: اندیشه های امام و رهبری محور وحدت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار حمید خرم دل امروز در دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در دوسال گذشته این کار بسیار ارزشمند کنگره هنر و مقاومت برگزار شده است، گفت: دشمنان ما متوجه خواهند شد که شهادت سلیمانی از شهید از زنده بودن او خطرناک خواهد بود زیرا نام او در کشورهای مقاومت و دوستدارانش زنده است و ۱۰۰ کتاب پیرامون او منتشر شده است و فرهنگسازی نام و یاد این شهید ادامه داد.

فرمانده سپاه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خداوند متعال فرمود شهادت هدیه‌ای به بندگانش است، بنده‌ای که در راه خدا همه وجودش را گذاشته است، شهید سلیمانی همه وجود خود را گذاشت و شهادت در مکتب ارزش دارد و فرق دارد با مکاتب دیگر که از بین رفتن جان فنا و نابودی است.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مکتب بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای باید ارزش‌ها و آرمان‌های او را استخراج کنند و به منصه ظهور برسانند، امروز بخشی از ارزش‌ها وحدت است، یعنی دارای دشمن مشترک هستیم، امام می‌فرماید آمریکا شیطان بزرگ است این موضوع برای همیشه تاریخ سرلوحه کار ما است.

سردار خرم دل با بیان اینکه نبود وحدت سبب فروپاشی صفوف ما می‌شود که نمونه آن جنگ صفین و قرآن بر سرنیزه‌ها و فروپاشی سپاه امام شد، گفت: امروز در داخل و خارج باید حول محور دشمن به وحدت رسید و محورهای وحدت اندیشه‌های امام و رهبری معظم انقلاب است.

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آگاهی و آمادگی لازم و ملزوم کار هم هستند که از آن با نام بصیرت یاد می‌شود زیر الزامات کار ما برای برنامه‌ریزی‌ها برای نسل امروز و آینده است، آگاهی در حوزه نظامی، فرهنگ و ..‌. را باید وجود داشته باشد و اگر کشوری توپ، تانک و تجهیزات وجود داشته باشد اما آگاهی نباشد در نصف روزی دچار فروپاشی می‌شود.

وی گفت: امروز رهبر و مولای ما به موضوع انتخابات و افزایش مشارکت تاکید دارند، زیرا راه جلوگیری از سلطه و کمک به حل مشکلات؛ انتخابات است در این رابطه هر تریبون دارای، رسانه و اندیشه‌ای باید در این راه قدم بردارد و این تلاش یعنی ادامه راه مجاهدت‌های شهید سلیمانی در ابعاد دیگر محسوب می‌شود.

کد خبر 1742402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha