ثبت نام ۸۰۰ بانوی فرهیخته زنجانی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

موسوی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۰۰ بانوی فعال و فرهیخته از استان زنجان در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند، گفت: در نهایت هشت بانوی تاثیرگذار برای دریافت تندیس و ورود به رقابت ملی انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سیده‌فائزه موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان امروز  ۱۳ دی‌ماه در آیین افتتاحیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان به حضور ۸۰۰ نفر از بانوان در اختتامیه اولین دوره کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در نهایت از ۵۰ نفر از بانوانی که موفق شدند امتیازاتی را از داوران کسب کنند، تقدیر شد.

وی با یادآوری اینکه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار به شکل مردمی برگزار می شود، ادامه داد: امروز در آیین آغازین دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار هستیم که ثبت‌نام برای حضور در این دوره تا دهه فجر ادامه خواهدداشت.

موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به بهانه انتخاب‌های کوچک در حوزه بانوان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم؛ بانوانی که قدم به قدم در کنار آحاد جامعه حضور پررنگی را در مسائل انقلاب اسلامی نیز داشتند.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شروع فعالیت‌های مربوط به دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار از اوایل مهرماه ۱۴۰۲ بود، گفت: در این دوره حوزه‌های تخصصی بانوان تاثیرگذار نسبت به دوره اول افزایش پیدا کرده است.

پریسا اوجاقلو ادامه داد: در این دوره از کنگره کارگروه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم، پژوهش و فناوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش برای شناسایی بانوان تاثیرگذار تشکیل شدند.

به گفته وی، بهبود شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار در سطح ملی، استانی، محلی، نشان دادن توانمندی بانوان ایرانی در حوزه‌های مختلف، معرفی بانوان نخبه به عنوان نمادهایی از الگوی سوم زن، فراهم کردن زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران از اهداف برگزاری کنگره است.

اوجاقلو گفت: توانایی اثر گذاشتن بر روی دیگران و کیفیت اثرگذاری بر آن‌ها، نقش‌آفرینی مادر و جهادی، تولید اثر ملی، جهانی از جمله شاخص‌های تعیین شده در حوزه‌های عمومی است.

کد خبر 1742415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha