تروریست ها نمی توانند در عزم استوار ایران اسلامی خللی ایجاد کنند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان گفت: عناصر و تروریست‌های وابسته به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدانند با این اقدامات غیرانسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی خللی ایجاد کنند.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان اظهارکرد: مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز به اذن الله به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.

 سرهنگ دارابی عنوان کرد: این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان کودک کش آنها از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم ترس دارند.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان بیان کرد: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند، بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

 سرهنگ دارابی اضافه کرد: صهیونیست های مزدور با جنایات خود نمی توانند به اهداف خود دست یابند و بدانند ملت بزرگ ایران زنده است و شهادت آرزوی هر ایرانی باغیرت است، باشد که با ریختن قطره قطره خون مردمان بیگناه ملت ما آگاه تر خواهد شد و آبیاری درخت انقلاب با این خون ها باعث تنومندی و استقامت آن خواهد شد.

وی تصریح کرد: عاشقان و دلباختگان شهید القدس شهید سلیمانی دست از این راه نکشیده و ارادتشان چندین برابر خواهد شد.

عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، دو انفجار رخ داد که بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰۰ نفر شهید و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

کد خبر 1742562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha