ضابطین انتظامی برای مرور قوانین همانند اقامه نماز دغدغه داشته باشند

محمودی برلزوم تسلط به قوانین از سوی ضابطین انتظامی تاکید کرد و گفت: هر چه به وظایف خود بیشتر آگاهی و تسلط داشته باشید، مطمئنا کار مراجع قضایی در رسیدگی به پرونده ها راحت تر شده و در زمان کمتری منتج به نتیجه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  محمد رضا محمودی- معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در دوره توانمند سازی حقوقی و قضایی مختص ضابطان انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: از هر نظامی انتظار میرود تا وصیت نامه شهید سردار قاسم سلیمانی را ملکه ذهن خود قرار دهد و بداند که جمهوری اسلامی حرم است و باید هر کداممان مثل یک سرباز برای نگهداری و محافظت از ایران عزیز با رهبری های رهبر مدبرمان  از هیچ تلاشی دریغ ننمائیم.  

ضابطین انتظامی برای مرور قوانین همانند اقامه نماز دغدغه داشته باشند

وی بااشاره به اهمیت اشرافیت نیروهای مسلح به قوانین ضابطان گفت: همانند اقامه نماز باید آئین نامه قوانین برایتان اهمیت داشته باشد و همیشه برای اوقات فراغت مطالعه نمایید، چرا که  هر چقدر به وظایف خود بیشتر آگاهی و تسلط داشته باشید، مطمئنا کار مراجع قضایی در رسیدگی به پرونده ها راحت تر شده و در زمان کمتری منتج به نتیجه می شودو در نهایت رضایت طرفین را بدنبال خواهد داشت.

ضابطین انتظامی برای مرور قوانین همانند اقامه نماز دغدغه داشته باشند

محمودی ضمن دعوت ضابطین به صبر خاطرنشان شد: داشتن صبر در انجام ماموریت ها بسیار حیاتی است و  مطلع باشید که بسیاری از جرائم حادث شده از روی عجله و نداشتن سعه ی صدر رخ می دهد.  

 معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در خاتمه به صورت مفصل قوانین مخصوص ضابطین را تشریح و پاسخگوی سوالات و شبهات آنها نیز بوده است.  

کد خبر 1742591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha