«اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی و میهن‌پرستی» از ویژگی‌های شهید سلیمانی است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: «اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی و میهن‌پرستی» از ویژگی‌های شهید سلیمانی است و ایشان همه چیز، جان، مال و عزت خود برای اسلام، کشور و مردم فدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات تروریستی روز گذشته کرمان، اظهار کرد: «اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی و میهن‌پرستی» از ویژگی‌های شهید سلیمانی است و ایشان همه چیز، جان، مال و عزت خود برای اسلام، کشور و مردم فدا کرد و باید این ویژگی‌ها را به نسل آینده منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزحاج قاسم مایه افتخار همه ملت ایران است و این شهید سردمدار شهدای جبهه مقاومت و اسلام به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در سایه ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید از راه و روش، منش و سلوک شهید سلیمانی درس گرفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: تلاش دشمن خار نشان دادن ملت ایران است اما ملت امام حسین(ع) هیچگاه ذلت را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت و برای سربلندی و عزت خود همچنان تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی «اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی و میهن‌پرستی» را از ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: حاج قاسم همه چیز، جان، مال و عزت خود برای اسلام، کشور و مردم فدا کرد.

وی تصریح کرد: شهادت زائران مزار شهید سلیمانی که مورد تهاجم قرار گرفتند، ناجوانمردانه بود  و همه مردم ما این حرکات دشمنان را محکوم می‌کنند.

کد خبر 1742658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha