مقاومت مردم غزه ناشی از انتقال نرم افزاری مکتب سلیمانی است

عرب اسدی با اشاره به اینکه اسراییل توانایی تثبیت خود در غزه را ندارد، گفت:مقاومت مردم غزه ثمره یک رشد انتقال فناوری مقاومت در مکتب انقلاب اسلامی است و دستاورد عینی مکتب سلیمانی، انتقال نرم افزار انقلاب اسلامی به منطقه غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین عرب اسدی در همایش مجازی بررسی ابعاد هویتی و تربیتی مکتب سلیمانی، مکتب را شامل ارزش ها و مطلوب ها برشمرد که به عینیت رسیده است و گفت: مکتب حاج قاسم یعنی باید به دنبال عینیت پیدا کردن در میدان باشیم و حاج قاسم در میدان مبارزه با استکبار،  زمینه ها فراهم کرده است و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را شکل داده است.


رئیس اندیشکده سیاست گذاری دولت اسلامی با اشاره به جنگ غزه و کمک های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل  یادآوری شایعه رساندن امکانات به غزه، بیان کرد: غزه محاصره است و امکان رساندن امکانات به آن وجود ندارد ولی تانک های اسرائیلی را همچنان شکار می‌کند، چون استراتژی جمهوری اسلامی کمک نیست، تقویت و توانمندسازی غزه است و غزه روی پای خود ایستاده است.


وی  با یادآوری اینکه یک گروه اقلیت در غزه با بدترین شرایط، قوی ترین مقاومت را دارند و این منطق مکتب قاسم سلیمانی است، ادامه داد: حزب الله هم با همین استراتژی توانمند شده است و چنان روی پای خودش ایستاده که همواره برای دشمن خطرناک تر است.


عرب اسدی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی به بهای تحریم ها، هر جا روی پای خود ایستاد موفق شدو هر جا وابسته بود، شکست خورد، تاکید کرد: این مکتب امام خمینی (ره) است که همان مکتب قیام و مقاومت که توسط حاج قاسم عینیت یافته است و  امروز اسرائیل از حزب الله لبنان و غزه شکست خورده است، پیاده نظام اسرائیل توانایی تثبیت خود را در غزه ندارد چون گفتمان انقلاب اسلامی در آنجا نهادینه شده است و مقاومت مردم غزه ثمره یک رشد انتقال فناوری مقاومت در مکتب انقلاب اسلامی است.


عضو هیأت امنای پژوهشکده شهید صدر با تاکید بر اینکه پیوند بین قوای نظامی و پشتیبان مردمی در  دفاع مقدس تولید شده است و از تشکیلات مردمی استقامت و مقاومت حاصل می شود، تبیین کرد: یگان نظامی مقاوم در برابر ضربات دشمن تاب آوری دارد که دشمن نمی تواند آن را فتح کند، اسرائیل، در ۶ روز بر چند کشور غلبه یافت ولی نمی تواند غزه را بگیرد، یگان مهاجم قابلیت پاتک دارد ولی یگان مقاوم زاینده و غیر قابل فتح است.


وی ویژگی نرم افزار تشکیلات مقاومت، را ذاتی  و دارای استقامت مردمی و جهادی توصیف کرد و افزود: نرم افزار مکتب سلیمانی همان نرم افزار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است و در سوریه، لبنان، غزه و یمن الگو شده است و این دستاورد عینی مکتب سلیمانی است و این امر در پیام قطعنامه امام خمینی (ره) مشهود است./

کد خبر 1742661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha