توطئه های دشمنان با هوشیاری ملت همواره ناکام می ماند

سلیمانی گفت: توطئه های دشمنان بر علیه ملت ایران، همواره با هوشیاری مردم ناکام می ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم گرامیداشت روز داوطلب که در خمین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن از تمام ظرفیت هاش برای از بین بردن عقاید امام در اذهان ما  استفاده کرد اما همانند گذشته نام کام ماند. 

وی با اشاره به شهادت هموطنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، بیان کرد: بنده  ضمن حضور در کرمان و از مجروحین حادثه تروریستی این شهر عیادت کردم. 

سلیمانی خاطر نشان کرد: داوطلبان هلال احمرجایگاه ارزنده ای  در جامعه دارند و همواره در حال خدمت رسانی به هموطنان و حادثه دیدگان هستند. 


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید در آینده انجام خواهد شد، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز جامعه ما به برکت خون پاک شهیدان است و ما باید قدر دان خون شهدا باشیم. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امداد گران با جان خود معامله میکنند گفت: امروز جلسه ترکیبی است خیرینی هم حضور دارند عده ای با جان خود با خدا معامله میکنند مانند شهیدان دوران جنگ یا امدادگران هلال احمر و عده ای نیز همچون خیرین مال خود را انفاق می کنند. 

وی ادامه داد: امروز در تداوم همان راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، شاهد شهادت شهدای مدافع وطن، شهدای امنیت و شهدای حادثه‌ تروریستی هستیم. 


 
سلیمانی با بیان اینکه بیش از ۱۵۹ نفر از شهیدان حادثه تروریستی نوجوانان هستند، گفت: در جریان جنگ غزه اولین مجموعه ای که اعلام آمادگی گرد هلال احمر بود .

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به بازدیدی از بیمارستان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند.

کد خبر 1743048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha