شبکه قرآنی از مربیان طرح بشری در جنوب کرمان راه اندازی می شود

جعفر نیک نفس گفت: یکی از اهدافی که طرح بشری دنبال می کند این است که شبکه قرآنی از مربیان در سطح جنوب کرمان شکل بگیرد که از این طریق بتوان معارف قرآن کریم را ترویج داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جعفر نیک در حاشیه برگزاری دوره آموزشی طرح بشری در عنبرآباد، گفت: طرح بشری، طرحی متفاوت تر از گذشته است که در آن به صورت فشرده نکات و قواعد مربوط به روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم آموزش داده می شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: به متربیان گواهی معتبر داده می شود البته اخذ این گواهی منوط به کسب امتیاز ۱۰۰ و شرکت در دوره کارورزی است.

وی بیان کرد: یکی از اهدافی که طرح بشری دنبال می کند این است که شبکه قرآنی از مربیان در سطح جنوب کرمان شکل بگیرد که از این طریق بتوان معارف قرآن کریم را ترویج داد.

نیک نفس انس خانواده با قرآن کریم را یکی دیگر از اهداف طرح بشری دانست و خاطرنشان کرد: قطعا سبک زندگی قرآنی و ورود به معنویت به زندگی ها، مانع بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین با حضور مربیان قرآن آموز طرح بشری، امیدواریم تلاوت های روزانه قرآن کریم در منازل انجام شود.

وی یادآور شد: طرح بشری در شهرستان عنبرآباد با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علی (ع) برگزار شد که در این طرح قریب ۳۰۰ نفر شرکت کردند.

کد خبر 1743086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha