برگزاری برنامه‌های بصیرتی توسط حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک

حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) اندیمشک همزمان با دهه بصیرت اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف بصیرتی کرد.

منیره توکلی‌مردخی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) اندیمشک همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اقدام به برگزاری برنامه‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی در مدارس سطح شهرستان کرد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک، به اهمیت تببین حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد نسل جوان و نوجوانان با حماسه ۹ دی ما آشنا شوند و بدانند که زنده نگه‌داشتن این حماسه، مهمترین عامل نجات کشور و نظام از فتنه بوده است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید خود را به عنوان سربازان ولایت در سنگر علم و دانش مجهز کنند تا بتوانند آینده روشن و افتخارآمیزی برای ایران اسلامی رقم بزنند.

برگزاری برنامه‌های بصیرتی توسط حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک

توکلی‌مردخی، عنوان کرد: در همین راستا مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و نشست‌های تبیین و روشنگری فتنه سال ۱۳۸۸ در مدارس شهرستان اندیمشک برگزار شد.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید سید رضی موسوی در مدارس خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند اقتداکننده و ادامه‌دهنده راه جان فدای ملت، سردار شهید سپهد قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین شهید سیدرضی موسوی باشند.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک، ادامه داد: تمامی این حماسه‌ها، جاودانگی‌ها و افتخارات با عنایت ویژه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رقم می‌خورد که نیاز است دانش‌آموزان در مراسمات ویژه اهل بیت (ع) تجدید عهدی داشته باشند و بدانند که در سیره و خاطرات شهدا، عرض ارادت به حضرت زهرا (س) فراوان دیده می‌شود.

برگزاری برنامه‌های بصیرتی توسط حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک

وی اضافه کرد: جشن میلاد به منظور تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) در قالب طرحی با عنوان لطف مادرانه در منازل سطح شهر و حومه با اعزام مبلغ و مولودی‌خوان به‌صورت رایگان به‌مدت یک‌هفته برگزار شد.

توکلی‌مردخی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان خاطر نشان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای دانش‌آموز این حادثه غم‌انگیز با خواندن سرود رفیق شهیدم، شعار ما ملت امام حسینیم، نوشتن عهدنامه با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی به یاد شهدای این جنایت، حاضر گفتن دانش‌آموزان به‌جای دوستان شهیدشان، توسط مبلغین حوزه علمیه الزهرا (س) اندیمشک برگزار شد.

کد خبر 1743097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha