پالایش ۲۰ کتابخانه مخزن‌دار در کانون‌های مساجد گلستان

حجت الاسلام حسینی گفت: در راستای اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان، کتاب های فرسوده، از رده خارج و بلااستفاده ۲۰ کتابخانه این استان پالایش شدند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: در راستای بازبینی و به روز رسانی کتاب های موجود در کتابخانه های مساجد و استفاده از کتاب های وزین و فاخر مطابق با نیازهای روز و متناسب فضای مسجد و کار فرهنگی، طرح پالایش یا بروز رسانی کتاب در کتابخانه های مخزن دار استان گلستان اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در این طرح، کتاب های فرسوده، از رده خارج و بلااستفاده ۲۰ کتابخانه مخزن دار کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان گلستان جمع آوری شده است تا کتاب های مفید برای این کتابخانه ها تهیه و ارسال شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، کتابخانه های کانون های ستایش و مبشر گرگان، مکتب الزهرا(س) و غدیر بندرگز، شهید عبدالله حیدرپور، بقیه الله، سردار کیانی، امام جعفر صادق(ع) و معراج کردکوی، موعود، شهدای گمنام و طلوع گنبد، فلق و ولیعصر مینودشت، معرفت و رهپویان انقلاب رامیان، بعثت و امام علی (ع) آق قلا، حضرت علی اکبر(ع) آزادشهر و ترنم باران علی آباد پالایش شدند.

طرح پالایش کتاب در ۲۰ کتابخانه مخزن دار کانون های مساجد گلستان اجرا شد

طرح پالایش کتاب در ۲۰ کتابخانه مخزن دار کانون های مساجد گلستان اجرا شد

کد خبر 1743274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha