خانواده مانوس با قرآن کریم برکات دنیا و آخرت را نصیب خود می‌کند

زمانی گفت: خانواده ای که با قرآن انس داشته باشد، از برکات فوق العاده ای بهره مند خواهند شد و برکاتی که تنها منحصر به آخرت نیست بلکه در همین دنیا نیز می توان ثمرات آن را مشاهده کرد.

ماهرخسار زمانی، مدیر خانه قرآنی مهتدین سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار داشت: قرآن داروخانه ای است که برای تمام مریضی ها ما، داروی مناسب دارد و کسی که با قرآن انس دارد و تلاوت زیاد او را به تسلط رسانده، در هنگام هر مرض می داند که باید از کدام دارو استفاده کند.

وی افزود: یکی از شاخصه های خانواده قرآنی این است که بر اثر انس گرفتن با قرآن کریم، از نعمت برکت برخوردارند.

ماهرخسار زمانی عنوان کرد: خانواده ای که با قرآن انس داشته باشد، از برکات فوق العاده ای بهره مند خواهند شد و برکاتی که تنها منحصر به آخرت نیست بلکه در همین دنیا نیز می توان ثمرات آن را مشاهده کرد.

وی با اشاره به فضیلت عظیم قرآن اظهار کرد: قرآن قدرت و نیروی عظیمی است برای کسی که آن را دوست بدارد و بنا و ساختمان محکمی است که پایه های آن منهدم نمی‌شود.

مدیر خانه قرآنی مهتدین سنندج بیان کرد: قرآن قدرتی دارد که پیروان و یارانش شکست ناپذیرند و دریایی است که اعماقش را نمی توان درک کرد.

وی به کلاسها و فعالیت های این خانه قرانی پرداخت و گفت: کلاس های خانه قرآن مهتدین‌ در مسجدجامع قبا بهاران درهفته 3جلسه هرجلسه 3ساعت قرائت روخوانی، روانخوانی، تجوید  و ختم قرآن برگزار می‌گردد.

کد خبر 1743305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha