۱۰۰ هزار درخواست مردمی چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس ‌جمهور بررسی شد

طهماسبی گفت: تعداد ۱۵۹ هزار درخواست مردمی از استان در سفر دوم رئیس ‌جمهور و اعضای هیئت دولت به این استان ثبت شد که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مورد آن بررسی و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شده است.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان سفر رئیس ‌جمهور و اعضای هیئت دولت ۱۵۹ هزار درخواست مردمی در استان به ثبت رسید که از این تعداد ۴۸ هزار مورد تماس و ۱۰۷ هزار مورد نامه بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخی از این درخواست‌ها به طور مستقیم در سامانه سامد ثبت شد و برخی نامه‌های مردمی هم که به دستگاه‌ های اجرایی و فرمانداری‌ها تحویل شده بود تا ۲ روز بعد از سفر فرصت ثبت در سامانه را داشت.

وی با بیان اینکه در حدود هشت هزار نامه مردمی سفر رئیس ‌جمهور در استان بدون هیچگونه نام و نشانی از صاحب نامه است و حتی اسم و فامیل هم ندارد، تصریح کرد: به جز این هشت هزار نامه، هیچ نامه گمشده‌ای در دفتر ارتباطات مردمی وجود ندارد و افرادی که مشخصات درست و کاملی در نامه خود نوشته‌اند از بابت پیگیری نامه خود نگرانی نداشته باشند.

طهماسبی یادآور شد: تماس‌ها و نامه‌های رسیده به این دفتر در سه روز اول بعد از سفر رئیس‌ جمهور ‌ثبت و تا ۱۵ روز بعد از آن ویرایش شد و تاکنون ۱۰۰ هزار مورد آن ویرایش و به دستگاه‌ های اجرایی مرتبط ارجاع شده است و هریک از دستگاه‌ها موظفند نتیجه پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی را در اسرع وقت به صورت پیامک به مردم اطلاع دهند.

وی در خصوص درخواست‌های مردمی در خصوص دریافت تسهیلات نیز گفت: درخواست‌های مردمی به شورای هماهنگی بانک‌ها ارجاع شده و تا ۱۰ روز دیگر این درخواست‌ها به پنج بانک عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت و رفاه کارگران توزیع و فرایند پرداخت تسهیلات به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری به شروط پرداخت تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: در این دور از سفر تنها به افرادی تسهیلات تعلق می‌گیرد که بدهی بانکی نداشته باشند، در دور اول تسهیلاتی دریافت نکرده و سرپرست خانوار باشند.

کد خبر 1743493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha