اسلام بالاترین دین و دارای ارزش‌های اخلاقی بی‌نظیر است

بوکسور اهل «فیجی» اعلام کرد که در سیر تکامل شخصی خود اسلام را پذیرفته و فصلی متحول کننده در زندگی و اعتقاداتش به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «kashmirlife»، «ناتان سینگ» بوکسور اهل «فیجی» (یک کشور جزیره‌ای در منطقه ملانزی در قسمت استرالیا و اقیانوسیه در جنوب اقیانوس آرام ) اعلام کرد که در سیر تکامل شخصی خود اسلام را پذیرفته و فصلی متحول کننده در زندگی و اعتقاداتش به وجود آورده است.

تصمیم این بوکسور ۲۴ ساله نه تنها جامعه بوکس را مجذوب خود کرده است، بلکه در جوامع مختلف دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته و تفاهم و اتحاد را تقویت کرده است.

ناتان که اکنون به نام «عبید حیدر» شناخته می شود، می‌گوید که گرایش به اسلام که دارای ارزش‌های اخلاقی بی‌نظیر است، جهان‌بینی او را به طور کامل تغییر داده است.

به گفته او، ایمانش جدید حالا پتانسیل تاثیرگذاری بر رویکرد اودر ورزش بوکس را دارد.

حیدر در این باره گفت: تمرین‌ها، طرز فکر و تعاملات من در جامعه بوکس اکنون با ارزش‌هایی که اسلام بر آنها تاکید دارد، مانند فروتنی و احترام آغشته شده است.

وی افزود: گرویدن من به اسلام تقریباً ۱۶ ماه طول کشید. من بحثی را با دوست مسلمان آفریقایی‌ام در استرالیا شروع کردم؛ می خواستم فقط برای اثبات اشتباهش تحقیق کنم، اما این تحقیق باعث شد به اسلام ایمان بیاورم.

این بوکسور تازه مسلمان گفت: من شخصا معتقدم که دین اسلام بالاترین و واقعی‌ترین دین است.

این جوان ۲۴ ساله که قبلاً یک مسیحی معتقد بود، ضمن تایید انتخاب خود برای گرویدن به اسلام، احترام خود را به مسیحیت ابراز کرد.

اعلام عمومی این بوکسور تازه مسلمان مبنی بر تغییر دین خود حامل پیامی از امید و الهام است که جرقه گفتگو در مورد ایمان، تنوع، و پذیرش در حوزه ورزش و فراتر از آن را ایجاد کرده است.

دوستان مسلمان حیدر می‌گویند که صراحت او زمینه را برای تفاهم فراهم می کند و شکاف های فرهنگی را پر می کند و پیام وحدت و مدارا را ترویج می کند.

به گفته آنها سفر ناتان در مورد کشف معنا و ارتباط و تحول او منعکس کننده یک جستجوی شخصی برای معنویت است و می‌تواند نمونه ای قدرتمند برای کسانی باشد که در مسیرهای مشابه هستند.

ناتان در این باره می‌گوید: من امیدوارم بتوانم ارزش‌های اسلام را به دیگران یادآوری کنم و نشان دهم که از طریق گشاده رویی، درک و احترام متقابل می توانیم پل هایی را در میان جوامع ایجاد کنیم و در اشتراکات خود قدرت پیدا کنیم.

وی افزود: امیدواریم که همه ما بتوانیم یک قدرت تغییردهنده داشته باشیم و پتانسیل آن برای ایجاد تغییرات مثبت در تمام جنبه های زندگی به کار بگیریم.

کد خبر 1743574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha