جشنواره بین المللی چشم سوم به معرفی سینمای ایران خواهد پرداخت

بیستمین جشنواره بین المللی فیلم چشم سوم با محوریت معرفی سینمای ایران و با حمایت و پشتیبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قرار است فیلم های شرکت کننده در این جشنواره در دو مرکز در بمبئی (مرکز فرهنگی چشم سوم و دانشکده تاکور در منطقه کاندیوالی) به نمایش گذاشته شود. در بخش بین الملل این جشنواره ۱۲ فیلم از کشورهای اندونزی، مصر، نپال، بنگلادش، مالزی ، سریلانکا و ۷ فیلم از سینمای ایران اکران خواهد شد و ۲۱ فیلم از سینمای هند به زبان های مختلف محلی همچون مراتی، هندی، کانادا، تامیلی و غیره نیز از کشور هند در بخش رقابت نیز حضور دارند. خبر این رویداد فرهنگی در تارنمای مومبای به آدرس https://www.mumbailive.com/en/festivals/third-eye-asian-film-festival-to-kickstart-from-january-۱۲-۸۲۳۵۵ آورده شده است.

هفت فیلم از سینمای ایران توسط خانه فرهنگ ایران در بمبئی با همکاری معاونت سمعی و بصری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. آثار ارسال شده با محوریت زنان و خانواده بوده است.       

کد خبر 1743575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha