جهاد تبیین حضرت سلطانعلی(ع) نقشه دشمن را خنثی کرد

رئیس قوه قضائیه گفت: جهاد تبیین حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) نقشه دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در آیین افتتاحیه نخستین کنگره علی بن محمد باقر(ع) در اردهال کاشان گفت: امام محمد باقر(ع) برای تبلیغ دین و جهاد در راه خدا فرزند بلافصل خود را به این منطقه فرستادند.

رئیس قوه قضاییه افزود: علیرغم اینکه آن زمان دوستان علی بن محمد باقر(ع) زیاد نبودند ولی دشمن چنان از حضور فرزند امام احساس خطر کرد که چندین هزار نیرو برای جنگ آماده کرد.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: دشمن امروز با حربه‌ها و ترفندهای مختلف همچون اباحه‌گری‌، فتنه های مختلف، برهنگی‌، فسادمالی، شبهه‌افکنی‌ و القائات مسموم برای از بین بردن دین و آموزه‌های دینی و مخدوش کردن ارزش‌های دینی در افکار مردم و جوانان  تلاش می کند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: دشمن در صدد نابودی دین است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر و پاسخگویی به شبهات در برابر تهاجم بزرگ فرهنگی دشمن بایستیم و با حضور در صحنه های مختلف، اجازه ندهیم دشمن به ارزش‌های دینی و الهی خدشه وارد کند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای، یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه را مشارکت در انتخابات دانست و افزود: دشمن درصدد القای بی‌فایده بودن انتخابات است و مردم باید با مشارکت حداکثری در انتخابات، این حربه دشمن را خنثی کنند.

کد خبر 1743755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha