برای ثبت‌نام اعتکاف به کدام مسجد در کرمانشاه برویم ؟

اعتکاف، عبادت مستحبی است که در احادیث معصومان(ع)، همسنگ حج و عمره دانسته شده است و کرمانشاهیان برای ثبت نام و شرکت در آن می توانند به مساجد بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، اعتکاف فرصتی برای شستشوی آلودگی های گناه، مبارزه با نفس و نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است لذا سنت اعتکاف از سالیان پیش تا کنون در بین مسلمانان وجود داشته است.

براساس این گزارش، زمان و مراحل ثبت‌نام اعتکاف در مساجد شهر کرمانشاه ویژه بانوان و آقایان به تفکیک در مسجد جامع، مسجد حاج شهبازخان و دانش‌آموزان پسر در مسجد عمادالدوله آغاز شده است.

ثبت‌نام در مسجد جامع شهر کرمانشاه

ثبت نام مراسم اعتکاف به شیوه حضوری و با مراجعه به مرکز نیکوکاری واقع در مسجد جامع کرمانشاه در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و مخصوص بانوان است.

و معتکفینی به دلایلی فعلا نمی توانند حضوری برای ثبت نام مراجعه کنند بصورت غیرحضوری و با واریز وجه سیصد هزار تومان به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۴۰۶۸۱۹۳۱۹ و ارسال فیش واریز به ایتا به شماره‌های ۰۹۱۸۲۷۸۳۲۱۸ و ۰۹۳۶۳۶۶۵۴۱۲ انجام می‌شود.

 مسجد حاج شهبازخان

برادران معتکف برای ثبت‌نام به مسجد حاج شهبازخان مراجعه می کنند و  آغاز ثبت‌نام از ۲۱ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه داردعلاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی در مسجد حاج شهبازخان به شیوه حضوری اقدام کنند.

مسجد عمادالدوله

همزمان با فرارسیدن ایام ماه رجب اعتکاف دانش آموزی نیز آغاز شده و دانش آموزان می توانند برای ثبت نام به مسجد عمادالدوله شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

همچنین در این مسجد مراسم ویژه دانش‌آموزان پسر برگزار  و برنامه‌های ویژه و متنوعی همچون محفل انس با قرآن، مسابقات گروهی، اجرای نمایش برگزار خواهد شد

کد خبر 1743871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha