دهه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام است، گفت: باید برنامه های امسال دهه فجر ماه هر چه پرشورتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، به دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان اشاره کرد و افزود: از جمله وعده‌های دور اول اشتغال بود که خوشبختانه اجرایی شد.

به گفته وی، با اقدامات صورت گرفته تعداد افراد بیکار در استان زنجان کاهش یافته است و تلاش می شود که بیکاری به حداقل برسد و حتی یک نفر نیز در استان بیکار نباشد.


نماینده ولی فقیه در استان به دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان اشاره کرد و گفت: احصای مسایل و پیگیری اولویت ها در سفرهای استانی رییس جمهور به خوبی انجام می شود و این امر در استان زنجان نیز بسیار مشهود بود.


خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: در سفرهای استانی، قبل از حضور رئیس جمهور در استان‌ها، تیمی در استان‌ها حضور می‌یابد و به همراهی استاندار و مدیران رایزنی کرده و مسائل اساسی را احصا و بر روی اولویت‌ها تمرکز می کنند که از اقدامات بسیار خوب دولت است و خوشبختانه در سفر اخیر نیز همین امر اجرایی شد.


وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان، یادآور شد: رسانه‌ها نیز تلاش کردند تا اخبار سفر را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.


امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این ایام فرصتی مناسبی برای تبیین خدمات نظام است و باید برنامه های امسال دهه فجر ماه هر چه پرشورتر برگزار شود.

کد خبر 1743937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha