درخشش بچه‌های مسجد در نُهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

کسب رتبه برتر توسط عضو کانون مسجد روستای تکه
درخشش بچه‌های مسجد در نُهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

حسن سهرابی، دانش‌آموزِ عضو کانون فرهنگی هنری «شهدای روستای تکه» رتبه سوم جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در بخش کلیپ و گزارش تلویزیونی در استان همدان کسب کرد.

 علی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان گفت: حسن سهرابی عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه و دانش‌آموز پایه دوازدهم رشتهٔ انسانی دبیرستان مبتکران نهاوند موفق شد در جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان در بخش کلیپ و گزارش تلویزیونی رتبه سوم را کسب کند و به جشنواره رسانه ای ملی ابوذر در کشور معرفی شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای تکه بیان کرد:  اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان با حضوردکتر صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، و مسئولان استانی همدان  برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در زمینه سرمقاله ویادداشت،عکس،تیتر،گزارش تحلیلی،مصاحبه،کلیپ و گزارش تلویزیونی و موشن گرافی برگزار شد و ۱۲۵۰ اثر از همه خبرنگاران و رسانه های شهرستانی و مرکز استان ارسال شده بود که در نهایت در ۱۱ بخش نفرات برتر معرفی شدند.

سهرابی یادآور شد:  سال گذشته حسن سهرابی در جشنواره عمار توانست با فیلم مستند بانوان جهادی نهاوند در جشنواره ملی فیلم‌ عمار در بخش فیلم ما رتبه برتر کشور را کسب کند این دانش آموز موفق نهاوندی در آبان ماه امسال هم در جشنواره ملی فهما ویژه کانون های مساجد با گزارش مستند سنت قالیشویان در روستای تکه عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

وی گفت:این دانش‌آموز و عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه تنها فیلم‌ساز مسجدی استان همدان است که برای دومین بار در ۴ سال اخیر، به‌عنوان شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما _ در بین چند هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد معرفی و برگزیده شد..

مدیر کانون شهدای تکه تصریح کرد: از دیگر عناوین کسب شده در عرصه هنری علمی و ورزشی توسط حسن سهرابی کسب مقام دوم در جشنواره خوارزمی در استان همدان در بخش عکس و کسب دو مقام قهرمانی با تیم فوتبال شهرستان نهاوند در مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه و قهرمانی لیگ نوجوانان استان همدان با عنوان دروازه بان تیم است.

کد خبر 1744090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha