بیان ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب در مجلس از وظایف ماست

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه در وهله اول روشنگری صحنه ها و جریان شناسی است، گفت: وظیفه داریم که ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب را از بیانات امام و رهبری استخراج کرده و کاندیدای اصلح را با این معیارها در جامعه معرفی کنیم.   

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، امروز(۲۳دی)، درجلسه هم اندیشی که با حضور روحانیون شاغل در سپاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپاه هیچ دخالتی در انتخابات نداشته، ندارد و نخواهد داشت، اظهارداشت: وظیفه ذاتی سپاه در وهله اول روشنگری صحنه ها و جریان شناسی است که این با دخالت فرق دارد و هی چگاه سپاه وارد مصادیق نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) افزود: در مورد انتخابات هم ما معیارها را می‌گوییم که همه بدانند مجلس و نماینده در تراز انقلاب چه مجلس و نماینده ای است و این ویژگی‌ها را هم از بیانات امام و رهبری استخراج کرده و کاندیدای اصلح را با این معیارها معرفی می کنیم.   

وی بیان داشت: طبق ضوابط جهت گیری فکری سپاه بر عهده نمایندگی ولی فقیه است، این مرجعیت فکری الزاماتی دارد و اگر روحانیون پاسدار پیشگام نباشند نمی توانند از عهده این وظیفه برآیند.  

حجت الاسلام درویشی در مورد الزامات مرجعیت فکری روحانیت در سپاه افزود: اولین وظیفه ما هم سویی با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، همواره باید فرمایشات رهبری را پیاده کرده و برای فهم آنها وقت بگذاریم.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خاطر نشان کرد: تعامل عاطفی با کارکنان وسربازان از الزامات دیگر مرجعیت فکری روحانیت در سپاه است، امروز انبوهی جوان با ما در ارتباط هستند و زمان مطلوبی است تا آنها را به قرآن نماز و تعالیم و تکالیف دینی دعوت کنیم.

کد خبر 1744165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha