تشکیل حلقه های تربیتی چهره به چهره در کانون های مساجد جنوب کرمان

جعفر نیک نفس گفت: هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی و توجیهی طرح چهره به چهره، استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری برای تشکیل حلقه های تربیتی و معرفتی در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مجری طرح چهره به چهره جنوب کرمان با سرپرست کانون های مساجد جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

نیک نفس در این دیدار، گفت: طرح چهره به چهره یک طرح تربیتی است که می تواند در تربیت نوجوان متعهد مسجدی تاثیرگذار باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به اهمیت گسترش طرح چهره به چهره در نظر داریم جلسات هم اندیشی و توجیهی برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی و توجیهی، استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری برای تشکیل حلقه های تربیتی و معرفتی چهره به چهره در مساجد است.

نیک نفس ابراز کرد: یکی از برنامه های ما در کانون های فرهنگی هنری این است که نوجوانان و جوانان را با اصول عقاید و معارف اهل بیت (ع) آشنا کنیم تا در برابر هجمه های دشمنان مصون باشند و طرح چهره به چهره به تحقق این مهم کمک بسزایی خواهد کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در واقع به کمک طرح تربیتی چهره به چهره سعی می کنیم با جهاد تبیین به شبهه افکنی های جدید دشمن پاسخ دهیم.

کد خبر 1744184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha