کارگروه رفع مشکلات کانون های مساجد تشکیل می شود

جعفر نیک نفس از تشکیل کارگروه رفع مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: قصد داریم با برگزاری نشست های تعاملی با مدیران،مشکلات کانون های فرهنگی هنری را احصاء و به کمک مدیران منتخب صاحب فکر و ایده این مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۶ دی ماه) نشست هم اندیشی و هم افزایی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جیرفت در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جعفر نیک نفس در این نشست، با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، گفت: یکی از اهداف دشمن در این جنگ در مرحله نخست تاثیرگذاری بر افکار نوجوانان و جوانان برای تضعیف عقاید و باورهای دینی آنها است و در این راستا اقدام به شبه افکنی می کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: وقتی دشمن توانست افکار نوجوانان و جوانان ما را تحت تاثیر این شبهات قرار دهد آن وقت اثرات این توطئه دشمن را می توان در رفتار و کردار نوجوانان و جوانان مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید به روش های مختلف و با اجرای برنامه های جذاب زمینه حضور نوجوانان و جوانان را به مساجد فراهم کرد و با جهاد تبیین آنها را نسبت به توطئه دشمن آگاه کرد.

نیک نفس تصریح کرد: یکی از اصلی ترین جنگ شناختی دشمن، ایجاد یک زیرساخت برای تقویت اعتقادات و باورهای دینی است و به همین منظور برگزاری دوره های آموزشی مبتنی بر اصول بنیادین اعتقادی امری ضروری است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از تشکیل کارگروه رفع مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: قصد داریم با برگزاری نشست های تعاملی با مدیران، مشکلات کانون های فرهنگی هنری را احصاء و به کمک مدیران منتخب صاحب فکر و ایده این مشکلات را رفع کنیم.

وی با اشاره به وجود ۱۰۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح شهرستان جیرفت، اظهار کرد: این کانون ها ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج معارف قرآن کریم هستند.

نیک نفس عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جیرفت می توانند با راه اندازی پایگاه های قرآنی در تحقق طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی گام بردارند که این مهم به توسعه فعالیت های قرآنی و ترویج معارف قرآن کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 1744765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha