دستگاه‌های اجرایی با عملکرد مطلوب در تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

حجت الاسلام نکونام گفت: وظیفه مدیران اینست که در جای جای استان فعالیت داشته باشند و مطالبات و دغدغه‌های مردم را به خوبی پاسخ دهند و این موضوع یکی از الزامات در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه (چهارشنبه ۲۷ دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان اظهارداشت: اگر این امیدآفرینی شکل نگیرد، هیچ تبلیغاتی در انتخابات اثر نمی‌کند از همین هر دستگاهی متناسب با جامعه هدف خود برنامه‌های تبیینی موثر و امیدآفرین در دستور کار قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم استان از سوی دولتمردان، تصریح کرد: وظیفه مدیران اینست که در جای جای استان فعالیت داشته باشند و مطالبات و دغدغه‌های مردم را به خوبی پاسخ دهند و این موضوع یکی از الزامات در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر بخواهیم در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات که آزمون مهمی است و برای تقویت نظام اسلامی یک رکن به شمار می‌رود عملکرد مطلوبی داشته باشیم باید با نگاه توحیدی و معنوی ورود کنیم.

حجت الاسلام نکونام افزود: با شناختی که از مردم داریم معتقدیم مشارکت خوبی خواهیم داشت و این امید را به مردم هم منتقل می‌کنیم.

وی یادآورشد: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حفظ وجه مردمی نظام اسلامی، اظهار داشت: مردمی بودن نظام خیلی مهم است، باید حضور مردم در صحنه را حفظ کرد و یکی از عرصه‌ها و جلوه‌های حضور مردمی انتخابات است.

کد خبر 1744961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha