حمله به یمن چهره جنگ طلبانه آمریکا را برای جهانیان نمایان کرد

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: حمله به یمن چهره خبیث و جنگ طلبانه آمریکا و نوکرانش را نزد افکار عمومی جهان نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر انزلی، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه انسان‌های پرهیزکار فرصت‌ها را غنیمت می‌شمارند و ماه رجب یکی ازفرصت‌های طلایی است که خدا به ما داده تا از فیوضاتش بهره مندشویم، اظهارکرد: رجب ماه استغفار، روزه گرفتن، خالی کردن دل از خواسته‌های شیطانی و نفسانی است و ماهی که مقدمه رسیدن به برکات ماه خداست.

امام جمعه موقت بندر انزلی افزود: کسی که در پی گنج است رنج آن را هم باید به جان بخرد و کسی هم  که به آخرت، بهشت و پاداش الهی امیدوار است برای رسیدن به این اهداف باید تلاش کند و عمل صالح و تکالیف الهی را انجام دهد.

وی با تبریک میلاد امام جواد(ع)، تصریح‌کرد: هنر تبیین و روشنگری یکی ازهنرهای امام جواد(ع) ز در دوره اختناق بود و گاهی شرایط آنقدر اختناق آمیز می‌شد که نام معصوم بردن جرم بود؛ امام در سینین کودکی باعالمان حکومتی و درباری مناظره می‌کرد و آنها را در مباحث مختلف علمی و سیاسی شرکت می‌داد.

حجت‌الاسلام حبیبی فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت و افزود: برنامه‌های این ایام فرخنده با شکوه خاصی برگزار شود.

خطیب موقت نماز جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه حمله موشکی آمریکا و انگلیس به یمن چهره خبیث و جنگ طلبانه آمریکا و نوکرانش را نزد افکار عمومی جهان نمایان کرد، ادامه داد: به گفته برادران یمنی این بزرگترین حماقت آمریکا و انگلیس در طول تاریخ است.

وی به اجلاس بیست و ششم ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: توصیه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در این دیدار بسیار ارزشمند بود.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه فرمایشات رهبری در این دیدار همچون سپردن کارها به مردم در همه مراحل، حضور فعال مردم در همه میدان‌ها و صحنه‌ها، خدمتگزاری به مردم در همه زمان‌ها و واگذاری کارها با زمینه‌سازی مناسب قابل توجه است، اضافه‌کرد: مردم عماد دین و جامعه اسلامی است و بدون نظر مردم فهیم، مومن و انقلابی مسئولین هیچ به حساب نمی‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولایتمدار و بیدار ایران اسلامی خودشان را برای شرکت در انتخابات که یک حق است آماده کنند، تصریح‌کرد: نباید خودمان را از این حق محروم کنیم بلکه باید حضورآگاهانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: به هرکسی رای ندهیم و به  افرادی که رشوه می‌دهند رای ندهیم بلکه به افرادی رای دهیم که متخصص، متعهد، کارآمد، مردمی و ولایی باشند.

کد خبر 1745086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha