اولین میزبانی ثامن الحجج(ع) از میهمانان ویژه حاج‌قاسم

مدیر موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی گفت: کاروان زیارت اولی‌های استان کرمان که شامل تعدادی از بیماران خاص و صعب العلاج هستند صبح امروز با تشرف به حرم مطهر رضوی علاوه بر بهره‌مندی از فیض زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) میهمان خوان با کرامت این امام رئوف در مهمانسرای حضرت شدند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان در مشهد، علی مرادی در حاشیه تشرف کاروان زیارت اولی‌های استان کرمان به حرم مطهر اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی کرمان قرار هست پیگیری کنیم و اولین دوره آن نیز امروز انجام شده، فراهم کردن شرایط زیارت  برای کسانی است که تا کنون به حرم مطهر رضوی مشرفه نشده اند.

وی افزود: این کاروان ۴۸ نفره که امروز از کرمان به حرم رضوی مشرف شده اند شامل تعدادی از بیماران خاص و صعب العلاج هستند که برای نخستین بار توفیق زیارت امام مهربانی‌ها را پیدا کرده‌اند.

مدیر موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این عزیزان علاوه بر بهره‌مندی از فیض زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) میهمان خوان با کرامت این امام رئوف در مهمانسرای حضرت شدند. 

وی گفت: این گروه از زائران که بیشتر آنها مبتلا به سرطان هستند، با هدف ایجاد روحیه امید به زندگی و دعا برای شفا و بهبودی بیماری به این سفر معنوی دعوت شده‌اند و مدت سه شبانه روز در مشهدالرضا(ع) اقامت دارند.

 وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی-مذهبی همچون زیارت دسته جمعی، اجرای برنامه مرثیه سرایی و ذکر توسل با حضور مرثیه‌سرایان اهل بیت(ع) و بازدید از موزه آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌هایی است که برای این دسته از زائران تدارک دیده شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1745231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha