۱۸ مسجد شمیران میزبان اعتکاف دانش‌آموزی می‌شوند

حجت‌الاسلام عسکری با بیان اینکه ۴۱ مسجد شمیرانات مجری برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند، گفت:  از میان آنها، ۱۸ مسجد میزبان اعتکاف دانش‌آموزی می‌شوند.

حجت الاسلام «امیر عسکری»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۴۱ مسجد منطقه شمیرانات استان تهران خبر داد و بیان کرد: از میان این مساجد ۱۸ مسجد مجری اعتکاف دانش آموزی هستند.

مسئول فرهنگی امور مساجد ناحیه شمیرانات بیان کرد: تاکنون قریب پنج هزار دانش آموز پسر و دختر در مقطع سنی ۹ تا ۱۳ سال برای مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده اند و همچنان مساجد ناحیه ظرفیت پذیرش برای شرکت در این مراسم را دارند.

وی به تدارک برنامه های فرهنگی و مذهبی در این مساجد اشاره کرد و گفت: بیان احکام، مناجات خوانی، برگزاری حلقه های معرفتی، اخلاقی، اجرای نمایش، تشکیل گروه های شبکه جهادی، برگزاری مسابقه چالش کتابخوانی، همراه با اهدای هدایا به دانش آموزان از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان معتکف در این مدارس است.

مسئول فرهنگی امور مساجد ناحیه شمیرانات تأکید کرد: آیت الله تقوایی، حجج اسلام کاظم صدیقی، ماندگاری، دانایی و وکیل پور از سخنرانان مطرح مساجد مجری اعتکاف هستند و مداحانی همچون حامد رمضانی، محمدحسین پویانفر، حنیف طاهری هم در این مراسم اعتکاف این مساجد به مداحی خواهند پرداخت و حسین یکتا نیز به روایتگری می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: دو مسجد امام موسی کاظم(ع) و جامع امام صادق(ع) اقدسیه نیز در ایام اعتکاف میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

کد خبر 1745484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha