دوره بصائر ارتش، شناخت پرسنل این یگان نظامی را افزایش می‌دهد

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به دوره های آموزشی ویژه کارکنان وظیفه و پایور گفت: دوره بصائر ارتش، شناخت پرسنل این یگان نظامی را نسبت به اتفاقات ملی و بین المللی افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علیرضا محمود زاده» در آیین اختتامیه دوره دو روزه بصائر کارکنان پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور به دستاوردها و اهداف این برنامه اشاره کرد و اظهارداشت: در این دوره موضوعات مرتبط با رسانه، جنگ روانی و ترکیبی و القاهای دشمن در نبرد با بیداری اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای دوره های خاص مطالب جدیدی را عرضه می کند. افزود: تحلیل حوادث روز و بررسی اتفاقات جهان می تواند در شناخت و آگاهی نیروها تاثیر بگذارد.

وی به جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمن اشاره کرد و اذعان داشت: با شناخت واقعیت ها امکان مقابل با توطئه سران ظلم فراهم شده و مانع از فرصت سازی برای آن ها ایجاد شود.

حجت الاسلام محمود زاده ادامه داد: ناشناختگی و عدم اطلاع از موضوعات بین المللی و ملی فرصتی شده تا دشمن از بی اطلاعی به نفع خود استفاده کند و این دوره های بصیرت افزایی دانش عمومی را افزایش می دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: کاهش مشارکت عمومی بر اقتدار ملی تاثیر گذاشته و  قدرت خارجی تحت تاثیر قرار می دهد و نباید با عدم حضور خود به ملیت خود کم لطفی کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور حضور در انتخابات و انتخاب اصلح را فرصتی برای دستیابی به قدرت بین المللی بیان کرد و یادآورشد: در انتخاب اصلح به حل مشکلات جامعه خود کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: انتخاب نیروهای توانمند برای مجلس و حوزه های دیگر مدیریتی کشور، باعث خروج از مشکلات خواهد شد.

کد خبر 1745992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha