جشن بزرگ میلاد نور در ارومیه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، به مناسبت بزرگداشت روز پدر و میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، جشن بزرگ میلاد نور را برگزار می کند.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، به مناسبت بزرگداشت روز پدر و میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، جشن بزرگ میلاد نور را برگزار می کند.

وی افزود: این جشن بزرگ روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات وحدت واقع در خیابان درستکار برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه این جشن با حضور بچه های مشجد و خانواده های آن ها برگزار می شود، ادامه داد: در این جشن بزرگ، ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، تئاتر، اجرای گروه سرود، مسابقه، تجلیل از پدران  و غیره برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهرها و مناطق روستایی آذربایجان غربی روز پنجشنبه همزمان با روز سیزدهم ماه رجب، سالروز میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) غرق در نور و سرور و شادمانی خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: همچنین جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در کانون های فرهنگی و هنری استان نیز با اجرای برنامه های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این برنامه با همکاری معاونت اجتماعی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

کد خبر 1746061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha