بیمه ایران به دنبال مشارکت در طرح اقتصادی زودبازده برای استان کرمان است

مدیرعامل بیمه ایران گفت: در صدد طراحی یک طرح اقتصادی و زودبازده هستیم که بیمه ایران بتواند در آن مشارکت کند تا حق بیمه دریافتی استان در خود استان هزینه شود که از این فرصت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن شریفی، بعد از ظهر چهارشنبه(۴ بهمن) در نشست خبری بیمه ایران را تنها شرکت دولتی در صنعت بیمه دانست که با ۸۰ سال سابقه، ۲۰۷ شعبه در ایران و
۹ شعبه در خارج از کشور دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با اشاره به پرداخت ۵۵ هزار میلیارد تومان فروش بیمه نامه در ۱۰ ماه اول سال جاری و بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان خسارت گفت: روزانه بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان خسارت بیمه پرداخت می شود.

وی پرداخت خسارت را کمک به ضریب نفوذ بیمه در کشور می‌کند؛ اظهار کرد: ۷۶ درصد سهم صنعت بیمه مربوط به خسارت در حوزه درمان و اتومبیل است و
زیان‌دیده‌ها می توانند مدارک خود را غیر حضوری بارگزاری و خسارت دریافت کنند که به شفافیت کار ما کمک و تسریع در فرآیند کار هم هست.

شریفی با اشاره به طراحی محصولات جدید صنعت بیمه ایران از جمله طرح تکافل، طرح سپاس در حوزه درمان، طرح حامی در حوزه آتش‌سوزی و... تصریح کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی سعی شده نقش پررنگی داشته باشیم.

وی گفت: در سفر به استان کرمان در صدد طراحی یک طرح اقتصادی و زودبازده هستیم که بیمه ایران بتواند در آن مشارکت کند تا حق بیمه دریافتی استان در خود استان هزینه شود که از این فرصت استفاده شود.

مدیرعامل بیمه ایران به طراحی سامانه‌های برخط و سودزنی و شدت نظارت‌ها به منظور کنترل سوءجریان مالی اشاره و بیان کرد: هدف این است ارتباط با بیمه گذار به حداقل برسد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بیمه و اشاره به اینکه معمولاً مقامات دولتی هم شناخت کافی ندارند؛ افزود: مراسم تشییع سردار سلیمانی تحت پوشش بیمه بود اما مراسم ۱۳ دی که منجر به حادثه تروریستی شد، تحت پوشش بیمه نبود و برای همین نشد خدمتی ارائه بدهیم اما در این سفر با تعدادی از خانواده این شهدا دیدار می‌کنیم.

شریفی صداقت در ارتباط با مردم را مهم خواند و تاکید کرد: پرداخت خسارت‌ها باید به موقع و با کیفیت باشد تا به ضریب نفوذ بیمه کمک کند و در کنار آن باید محصولات جدید طراحی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: صنعت بیمه مبلغی را از محل فروش بیمه نامه شخص ثالث به فراجا، سازمان راهداری، اورژانس، وزارت بهداشت و...می‌پردازد که سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بود و امسال یک هزار میلیارد تومان خواهد  بود و یکی از ماموریت‌های آن این است که مناطق حادثه خیز را شناسایی و معایب آن رفع شود.

کد خبر 1746128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha