شرکت ۸۴۳ معتکف در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان بشرویه

حجت الاسلام نودهی گفت: ۸۴۳ نفر از بشرویه جهت بهره مندی از مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد این شهرستان حضور یافته اند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

حجت الاسلام هادی نودهی-مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان بشرویه با حضور پرشور معتکفان در حال برگزاری است.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا ۸۴۳ نفر از معتکفین جهت بهره مندی از مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان بشرویه حضور یافته اند که ۲۲۴ نفر خانم و ۵۹ نفر مرد و ۵۶۰ نفر نیز دانش آموز هستند.

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه میزان شرکت معتکفین در سال جاری افزایش دو برابری داشته است، افزود: در سال گذشته ۴۱۸ نفر در مراسم معنوی اعتکاف از بشرویه شرکت کردند و امسال این آمار افزایش دو برابری داشته و به ۸۴۳ نفر رسیده است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به برنامه های اجرایی در مراسم معنوی اعتکاف گفت: در راستای اجرای این مراسم معنوی بحث برگزاری محافل انس با قرآن کریم، حلقات بصیرتی و معرفتی، نمایش فیلم و نماهنگ مذهبی، اعمال ام داوود و اقامه نماز استسقا باران و قرائت ادعیه در دستور کار قرار داده ایم.

کد خبر 1746291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha