ایجاد ناامیدی و سیاه نمایی اسلحه مخفی دشمن برای ضربه زدن به انتخابات

امام جمعه قم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امیدآفرینی در انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است و سیاه‌نمایی و ناامیدی اسلحه نرم و مخفی دشمن برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله سعیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با گرامیداشت سالروز میلاد امام علی(ع) گفت: روز میلاد علی(ع) برای شیعیان بسیاربزرگ  است و این روز برای آنان بسیار مبارک و فرخنده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه امام علی(ع) امامی که رسول خدا در موردشان فرمودند من و علی پدر امت هستیم گفت: ایشان در کعبه به دنیا آمد درحالی که پیش از ایشان و بعد از ایشان هیچ کسی در خانه کعبه متولد نشده است و این ولادت رمز و رازهایی دارد که باید در آن تفکر کرد؛ تولد علی(ع) در داخل کعبه سند آشکاری بر حقانیت علی(ع) است .

آیت الله سعیدی همچنین به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: ارزش و عظمت ایشان بخاطر حرکت عظیم اسلامی و انسانی ایشان بر اساس تکلیف الهی است، آن حضرت موقعیت‌ها را به خوبی می‌شناخت و در کربلا هم به خوبی لحظات بحرانی عاشورا را درک کرد و بعد از کربلا هم طبق هر موقعیت کار درست را انجام داد

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: امیدآفرینی در انتخابات  بسیار مهم و تاثیرگذار است و سیاه‌نمایی و ناامیدی اسلحه نرم و مخفی دشمن برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم باید بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند، سیاه نمایی اسلحه دشمن در مسیر نابودی نظام و نسخه‌ای است که از ابتدای انقلاب دشمنان برای مردم ما پیچده‌اند و این نیاز به توجه ویژه مردم و مسئولان دارد.

آیت الله سعیدی در ادامه خطاب به نامزدهای تایید صلاحیت شده افزود: در رقابت‌های انتخاباتی مراقب مسائل و احکام شرعی و حفظ حرمت و حریم رقبای خود و مصالح نظام و کشور و چشم طمعی که دشمنان اسلام و ایران‌اسلامی به این انتخابات دوخته‌اند، باشید.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه آنچه که در انتخابات مهم و تاثیرگذار است، امید آفرینی است، ادامه داد: روسای قوای سه‌گانه به‌ویژه رئیس جمهور و سایر مدیران باید تا جایی که می‌توانند به حل مشکلات  به‌خصوص در عرصه معیشتی و فرهنگی بهتر و بیشتر بپردازند و قوه قضاییه نیز باید دست اِخلال‌گران و مفسدان را در هر کجا و در هر مقام و موقعیتی که هستند قاطعانه قطع کند.

وی  در بخش دیگری از سخنان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همه باید عظمت و ارزش این مناسبت بزرگ را پاس بداریم چراکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به حرکت طوفان‌الاقصی گفت: اکنون بیش از یکصد روز از آغاز این عملیات می‌گذرد، اما از شدت حمله‌های حماس و از حجم عملیات‌های حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن کاسته نشده‌است بلکه محور مقاومت در عراق، یمن و لبنان توان دشمن را گرفته و این نشان دهنده زنده بودن محور مقاومت و مصمم برای نابودی رژیم جنایتکار است.

کد خبر 1746326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha