برگزاری مراسم یوم الله ۱۲ بهمن در سراسر استان خراسان جنوبی

حجت الاسلام مشرفی از برگزاری مراسم یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در سراسر استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز یکشنبه (۸ بهمن) سومین جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دهه فجر، حقیقتاً جشن به معنای واقعی کلمه است و یوم الله ۲۲ بهمن به خاطر اهتزاز کلمه الله است که بندگان خدا با پیمودن راه اولیای خدا و خط گرفتن از آنان بر دشمنان خدا فائق آمدند و کلمه الله را به اهتزاز درآوردند و راه پیمودن مسیر بندگی را پیش پای بشریت مجددا هموار کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی احیای اسلام است و در عصر ما این انقلاب برای تمامی بشریت و برای همه تشنگان حقیقت و معنویت الگوست و فشار سختی بر گلوی زیاده‌خواهان و استعمارگران وارد کرده است که زوزه‌های آنان به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه شعار محوری و راهبردهای اصلی دهه فجر باید برای عموم مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برجسته شود، از اعضای ستاد دهه فجر استان درخواست کرد ضمن حفظ شعائر، در جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی تلاش کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به بخش دوم شعار محوری دهه فجر که مشارکت پرشور است، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم بیش از پیش به آرمانهای انقلاب دست یابیم باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات کار ویژه‌ای انجام گیرد که یکی از مهمترین کارها، تبیین چرایی و فلسفه انتخابات و بیان ارزش والا و ثمره گرانبهای هر برگ رأی برای نظام و مردم است.

وی بخش آخر شعار محوری که آینده روشن است را تجسم زحمات و تلاش‌ها بیان کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) که فرمودند «به قله ها نزدیک شده‌ایم» افزود: نزدیک شدن به قله علی‌رغم اینکه زحمت بیشتری دارد، انگیزه نیز بیشتر است و در مقابل؛ دست و پا زدن دشمن جهت جلوگیری از فتح قله نیز بسیار بیشتر است، لذا باید با تمام سعی و توان جهت پیشبرد اهداف انقلاب و فتح قله تلاش حداکثری داشته باشیم.

حجت الاسلام مشرفی از برگزاری مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تمام نقاط استان در روز ۱۲ بهمن خبر داد و افزود: مراسم محوری یوم الله ۱۲ بهمن در مرکز استان روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۸:۳۰ صبح در محل میدان امام خمینی(ره) شهر بیرجند با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: با توجه به ضرورت تداوم حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت اسلامی و مردم مقتدر و مظلوم غزه که در زیر حملات سنگین رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار راسخ و استوار ایستاده‌اند، بر اساس ابلاغ کشوری، جمعه هفته جاری ۱۳ بهمن، در تمام نقاط استان خراسان جنوبی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این مراسم در بیرجند از مسجد و مصلی المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 1746375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha