حضور دانش آموزان در اعتکاف مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

رمضانی گفت: در شرایط فعلی که با هجمه های فرهنگی دشمن علیه دانش آموزان و جوانان روبرو هستیم، فراهم‌سازی شرایط حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مساجد و اعتکاف کار مهم و اثرگذار آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه های دشمنان و جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا، شنبه (۷ بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نکا با گرامیداشت ایام اعتکاف و سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: الگوپذیری از زندگی حضرت زینب و اهل بیت گامی برای رشد همه جانبه است.

وی با گرامیداشت ایام اعتکاف افزود: در شرایط فعلی که با بمباران فرهنگی دشمن علیه دانش آموزان و جوانان روبرو هستیم، فراهم‌سازی شرایط حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مساجد و اعتکاف کار مهم و اثرگذار آموزش و پرورش در مقابله با توطئه های دشمنان و جنگ ترکیبی است.

رمضانی در ادامه با تاکید بر کمک همه دستگاه‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: باید از ارزش های انقلاب حفاظت شود و همچنین اجرای پروژه مهر در مدارس با نگاه ویژه دنبال و از ظرفیت های مردمی استفاده شود.

وی همچنین با بیان اینکه استقرار دانشگاه‌فرهنگیان در شهرستان منوط به تامین فضای آموزشی لازم برای تحصیل دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: با تامین فضای آموزشی مناسب، دانشگاه فرهنگیان در نکا مستقر می شود.

رمضانی همچنین بر برگزاری پرشور مراسم دهه فجر در مدارس تاکید کرد و افزود: باید با ایجاد انگیزه در دانش آموزان آنان را برای برگزاری جشن های انقلاب آماده کرد.

فرماندار نکا انتخابات پیش رو را یک آزمون بزرگ برای همه مردم دانست و یادآورشد: نقش موثری فرهنگیان در انتخابات و انیدافرینی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این انتخابات هم همچون همیشه پرشور وارد شده و ارزش های انقلاب حمایت کنند.

کد خبر 1746465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha