برپایی نمایشگاه «سماع خط» هنرمند آران و بیدگلی در باغ‌موزه هنر تهران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه «سماع خط» هنرمند آران و بیدگلی در باغ‌موزه هنر ایرانی تهران خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی‌ هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «سماع خط» در باغ‌موزه هنر ایرانی در تهران برپا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از آثار سعید بوجار آرانی با مضمون درخت، با سبک رئال-فانتزی و تکنیک راپید روترینگ و قلم‌های روان‌نویس رنگی و نیز ماژیک روی مقوای گلاسه در ابعاد مختلف، به نمایش گذاشته شده است.

قربانی ادامه داد: سعید بوجار آرانی مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید در آران و بیدگل و دارای درجه هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: بوجار آرانی از استادان نقاشی با سابقه‌ای است که بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش و تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه‌مندان و هنرجویان فعالیت دارد.

قربانی  با بیان اینکه این هنرمند تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر هنری را در سبکی نوین با عنوان «سماع خط» خلق کرده است، گفت: حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت ده‌ها هنرجو و هنرمند توانمند در حوزه هنرهای تجسمی است.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۹ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ به نشانی تهران، خیابان الهیه، سه راه دکتر حسابی، باغ‌موزه هنر ایرانی، گالری پردیس مراجعه کنند.

کد خبر 1746518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha