رای مردم الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی ایران است

دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت گفت: رای مردم در سرنوشت کشور الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی ایران است که به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی پایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید احمد عبودتیان» در جلسه شورای اداری اصفهان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به مشارکت بخشی مردم اظهارداشت: کشورهای دنیا پیشنیه خود را ایده ای در حکمرانی قرار می دهند اما انقلاب اسلامی رای مردم در تعیین سرنوشت را در این خصوص قرار داده و با نظر عمومی پیش رفته است.

دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت افزود: مشارکت بخشی به مردم و حضور عموم جامعه در صحنه های مختلف از اول انقلاب و در بیانیه گام دوم مد نظر بوده و دستاوردهای زیادی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی از اول انقلاب تاکنون خودش را نشان داده ونتیج خوبی داشته که از جمله دوران دفاع مقدس بود که با حضور مردم پیروزی محقق شد.

عبودتیان با بیان اینکه کشورهای دنیا به دنبال ایجاد فرصت مشارکت مردمی هستند، خاطرنشان کرد: این خواسته در کشورمان وجود دارد و در سنت دینی ما از صدر اسلام وجود داشته است.

وی اضافه کرد: مشارکت بخشی به مردم و حضور آنان در تعیین سرنوشت همواره مورد تاکید دستورات دینی بوده و همین موضوع بر سرنوشت جامعه اسلامی تاثیرات زیادی دارد.

دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت با بیان اینکه در برخی از مقاطع زمانی این مردمی سازی مغفول مانده، گفت: باید گفتمان آن توسعه پیدا کند و در حلقه های میانی این موضوع تقویت شود.

وی حضور در انتخابات را نمونه جامع مشارکت مردم در سرنوشت دانست و اذعان داشت: مشارکت عمومی چاره گشای مشکلات خواهد بود.

دستار رئیس جمهور کار بیشتر برای مردمی سازی دولت را ضروری خواند و از مسئولان استان خواست در این خصوص بیشتر کار کنند.

کد خبر 1746581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha