توجه به اقامه نماز، کشور را از فتنه‌ها و توطئه‌ها حفظ کرده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: توجه به اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز جماعت، مردم و کشور ما را از فتنه‌ها و توطئه‌ها حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر ناصری در شورای فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهارکرد: نماز، نسخه آرامش‌بخش و هدایتگر انسان‌ است و جامعه را از هر تنگنایی خارج کرده و به سکون و آرامش می‌رساند.


وی تصریح کرد: نماز و ارتباط با خدا که قلب ها را صفا می دهد، قله همه پیشرفت هاست و نیازهای روانی و عاطفی را برطرف می کند.


معاون استاندار خراسان جنوبی ترویج فرهنگ نماز جماعت در ادارات را یک الزام قانونی و واجب شرعی خواند و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی باید در امر برپایی نماز جماعت اهتمام داشته باشند.


ناصری با تأکید بر اینکه با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، اهمیت نماز باید در ذهن مدیران و کارکنان دستگاه ها نهادینه شود، متذکر شد: توجه به نماز از بروز هرگونه لغزشی جلوگیری می کند.


وی تأکید کرد: نماز می تواند بهترین تبلیغ برای رفتار مدیران باشد، چرا که صداقت در گفتار و کردار و ارتباط با مردم ریشه در اقامه نماز دارد.

به گفته وی؛ نماز جماعت در امور فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی مؤثر است.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در ادامه از اهمیت برگزاری مراسم جشن تکلیف در مدارس گفت و بر تأثیر مثبت آن در بین دانش آموزان تأکید کرد.


ناصری در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در بحث برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم، وظیفه ای سنگین به عهده داریم.


وی تأکید کرد: مشارکت گسترده در انتخابات، کشور را از هرگونه فتنه و آشوب معاندان مصون نگه می دارد.


در این جلسه از تلاش های ارزنده ناصر ناصری جازار- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار- و محمد مرشد زاده -از کارکنان استانداری- در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز تقدیر شد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در این جلسه، استانداری خراسان جنوبی جزو استانداری هایی است که در ارزیابی های سال ۱۴۰۱ در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، هزار امتیاز کامل را اخذ کرده و در ردیف استان های اول قرار گرفته است.

کد خبر 1746727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha