دشمن به دنبال برجسته سازی کلید واژه تحریم انتخابات است

حجت الاسلام حمید بامری با بیان اینکه هرچه به انتخابات نزدیکتر می شویم حملات دشمن بر علیه انتخابات پرحجم‌تر، گفت: برجسته‌ سازی کلیدواژه تحریم انتخابات از سوی رسانه‌های غربی، عبری، عربی و باز نشر آن توسط برخی عناصر تجدید نظرطلب در داخل یکی از شگردهای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام حمید بامری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به مهم‌ترین ترفندهای استکبار رسانه‌ ای برای مشارکت حداقلی‌ در انتخابات، گفت: رصد، تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده‌ نظام آنها در خارج و برخی عناصر و داده آنها در رسانه‌های داخلی حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه هرچه به انتخابات نزدیکتر می شویم حملات دشمن بر علیه انتخابات پرحجم‌تر، ابراز کرد: برجسته‌ سازی کلیدواژه تحریم انتخابات از سوی رسانه‌های غربی، عبری، عربی و باز نشر آن توسط برخی عناصر تجدید نظرطلب در داخل یکی از شگردهای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: از دیگر ترفندهای دشمن برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات پیش رو، القای دروغین مهندسی انتخابات و مشخص‌ بودن منتخب حاکمیت و بی‌ اثر برشمردن رای مردم،  تحریف «دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران» به «قهر مردم از نظام»،  تسری ناکار آمدی و ضعف مسئولان مختلف به ضعف و ناکارآمدی نظام اسلامی می باشد.

حجت الاسلام بامری اظهار کرد: دشمن امروز عملیات سنگین رسانه‌ای برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم بر علیه نظام را آغاز کرده که باید هوشیار بود.

امام جمعه عنبرآباد اضافه کرد: دشمن در حال برنامه برنامه‌ریزی برای ناامن‌سازی و التهاب‌آفرینی در مراکز مختلف اقتصادی و جمعیتی است تا شرایط کشور ما را ناامن و بحرانی نشان دهد.

وی عنوان کرد: تلاش برای هراس‌افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی یکی دیگر از شگردهای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: دشمن با انتشار و بازنشر سریع و پرحجم نظرسنجی‌ های جهت‌دار به دنبال القای ناامیدی جبهه انقلابی است.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: یکی دیگر از ترفندهای دشمن در آخرین انتخابات پیش رو، به چالش کشیدن ساختار و فرآیند انتخابات با تمرکز بر تهاجم به شورای نگهبان می باشد.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن‌ در انتخابات پیش رو، ابراز کرد: قطعا دشمن دوباره وارد بازی فیلترینگ، کنسرت و حجاب و... خواهند شد که باید هوشیار بود.

حجت الاسلام بامری تاکید کرد: کاندیدای انقلابی نباید وارد واکنش‌های عصبی و پاسخگویی‌های فرصت‌ سوز شوند بلکه باید با اخلاق مداری و متانت به فرافکنی‌ها پاسخ دهند.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: مراقب باشیم، بخش عمده‌ای از تمرکز دشمن در آتشباری خبری، تحریف و جعل گزارشات با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی می‌باشد.

وی تاکید کرد: برای تحقق مشارکت پرشور، حضور میدانی گروه‌های تبلیغی طلاب و دانشجویان انقلابی برای تبیین اهمیت انتخابات و آگاهی بخشی نسبت به شگردهای دشمن بسیار مهم است.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: انتخاباتی که با مشارکت قوی معجزه آفرین همراه است موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی نیز به نوبه خود ثمره‌ای بسیار مهم تحت عنوان قدرت ملی در پی دارد که از قدرت ملی هم امنیت ملی و پیشرفت حاصل می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: انتخابات مشارکتی و رقابتی به عنوان وجه شاخص دموکراسی نه فقط میزانی برای دسته‌بندی نظام سیاسی ایران بلکه ابزاری برای گره‌گشایی از فرو بستگی‌ها و حل مشکلات جاری، ‌ هم در سطح مجلس شورا و هم در سطح مجلس خبرگان است.

وی عنوان کرد: همه ما باید برای تحقق چهار اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات که از مطالبات مقام معظم رهبری است، تلاش کنیم.

کد خبر 1746784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha