بیش از ۵ هزار کارمند عضو خانواده ایثارگران در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شدند

طالع زاری گفت: در دولت سیزدهم پنج هزار و ۳۳ نفر از کارمندان عضو خانواده ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدعلی طالع زاری در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری ۱۳ هزار و ۵۱۷ دیدار با خانواده شهدا انجام شده است.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان با اشاره به استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم، افزود: در این دولت ۴۳۳ نفر از فرزندان شهدا استخدام شدند و ۸۸۵ نفر نیز در نوبت مصاحبه استخدام هستند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم پنج هزار و ۳۳ نفر از کارمندان عضو خانواده ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

طالع زاری در خصوص مسکن خانواده های شهدا در نهضت ملی مسکن نیز گفت: در نهضت ملی مسکن پنج هکتار زمین برای ۴۰۰ خانواده شاهد در گرگان و ۱.۵ هکتار زمین در بندرترکمن تامین شده است.

وی با اشاره به مجتمع توانبخشی ایثار، افزود: این مجتمع با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده که در سفر اول رئیس جمهور ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و در سفر دوم نیز مصوبه ۳۰ میلیارد تومانی داشته است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهارداشت: پارک سلامت ایثارگران نیز با وسعت ۳۵ هزار متر مربع با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان در روستای قرن آباد آغاز شده است و تلاش می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

کد خبر 1746811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha