امداد دین خدا یک فریضه واجب است

معاون امور حوزه علمیه های علمیه کشور با تاکید بر اینکه امداد دین خدا یک فریضه واجب است گفت: یاری کردن دین خدا تنها در امور مالی نیست بلکه هر کسی طرح و ایده و فکری نو دارد نیز می‌تواند یاریگر دین خدا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،  حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا، معاون  امور حوزه علمیه های علمیه کشور در نشست با هیئت امنای حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: خدای متعال وعده نصرت می دهد به کسی که ناصر دین خدا شود و نصرت و امداد دین خدا یک فریضه است.

وی با بیان اینکه یاری کردن دین خدا به صراحت در قرآن آمده است، افزود: خدواند در قرآن تقاضای یاری دینش را از انسان دارد و کسانی که وارد عرصه امداد دین خدا شوند از حمایت او برخودار خواهند شد.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور ادامه داد: بدون شک امروز حوزه های علمیه پادگان امام زمان(عج) است و نیرو  برای ترویج قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام در جامعه تربیت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا خطاب به هیئت امنا  افزود: خدای بزرگ من و شما را در این عرصه امتحان کرده است تا  امداد  دین خدا باشد و سبک بال به میدان عمل  بیایم. یاری کردن دین خدا تنها در امور مالی نیست بلکه هر کسی طرح و ایده و فکری نو دارد نیز می تواند یاری گر دین خدا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هیئت امنای حوزه های علمیه نقش مهم  و بی بدیلی را در عرصه اداره مدارس دارند و علت موفقیت حوزه‌ها نیز کار جمعی و گروهی است که باید به آن باور عمیق داشته باشیم.

معاون حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: هیئت امنا، امین حوزه علمیه هستند و این امین بودن تنها در اداره حوزه نیست بلکه در امور اخلاق، فرهنگ، تربیت و سایر موضوعات نیز تسری دارد و به کلام دیگر امین امام زمان(عج) هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1746842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha