آغاز عملیات باشگاه ۳ میلیون نفری؛ اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در استان مرکزی

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آغاز عملیات باشگاه ۳ میلیون نفری خبر داد و گفت: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در استان مرکزی اجرا می شود.

مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در خصوص فعالیت باشگاه بچه های مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از روز شنبه ۷ بهمن ماه تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه، به مدت یک ماه می توانند در رقابت کشوری شرکت و در نهایت در قرعه کشی باشگاه بچه ها مسجد صاحب جوایزی شوند.

وی به شرایط ورود به عرصه رقابت و کسب امتیاز توسط مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: در بخش اعضا هرکانون فرهنگی هنری می تواند هر هفته ۱۰ نفر عضو جدید وارد کند، اعضای قدیم و جدید مشخصات خود را تکمیل کنند و اگر فردی از گذشته عضو کانون بوده میتواند دوستان خود را دعوت به ثبت نام کرده و در بخش ثبت نام کد ملی خود را به عنوان کد معرف وارد کند تا مجدد صاحب امتیاز شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بخش مدیران نیزخاطر نشان کرد: اگر به واسطه مدیران فعلی، تاسیس کانون در مساجد فاقد کانون اتفاق افتد، امتیازی برای مدیر کانون درنظر گرفته میشود.

انقانی همچنین ادامه داد: هر مدیر کانون در هفته ۱۰ نفر عضو به کانون اضافه کرده، کادر و ارکان کانون را تکمیل و مجوز الکترونیکی دریافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در پایان جوایزی به مدیران کانون‌ها اهدا می شود، اظهار داشت: علاوه بر مدیران به اعضای کانون ها نیز جوایزی اهدا می شود.

انقانی با بیان اینکه هرهفته بین کل کانونهایی که در این رقابت وارد شدند، قرعه کشی انجام شده و جوایز به آنها تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: درخصوص توجیه این طرح جلسه ای بصورت وبیناری با مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد خواهیم داشت و لینک آن در گروه بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 1746869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha