رسانه‌ها به عنوان پیشران توسعه استان در انتخابات پیش رو با قدرت وارد شوند

علی اصغر دریایی گفت: رسانه های کردستان به عنوان پیشران توسعه استان در انتخابات ۱۱ اسفند با راه اندازی جریان رسانه ای با قدرت وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه استان که در رابطه با انتخابات پیش رو و ساماندهی آگهی ها و با حضور اهالی رسانه و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد، گفت: رسانه های استان کردستان در همه رویدادها و جشنواره های فرهنگی و هنری ظریب رسانه ای به این برنامه ها دادند اگر شما اصحاب رسانه در جریان ارتقای درجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به درجه ۲ کشوری فعالیت چشمگیر نداشتید بدون شک این مهم صورت نمی گرفت.

وی افزود: توقع است رویداد مهم پیشرو که در ۱۱ اسفند، دو انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری اتفاق خواهد افتاد موجی رسانه ای ایجاد و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق وترغیب نمایید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: دشمن و رسانه های معاندشان با انواع ترفندها و شیطنت ها می خواهند انتخابات پیشرو، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را کم رنگ جلوه دهند، ولی رسانه های استان به عنوان پیشران توسعه استان در خنثی کردن توطئه های دشمن می توانند موثر واقع شوند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات اهالی رسانه بصورت ماهیانه، خاطرنشان کرد: ایده ها ونقطه نظرات شما در ساماندهی امور به خصوص توزیع آگهی ها می تواند بسیار موثر باشد.

 دریایی درپایان این نشست صمیمی عنوان کرد: در ایام نمایشگاه مطبوعات و رسانه های تهران امکانات لازم برای اعزام اهالی رسانه به این نمایشگاه فراهم خواهد شد و خدمات ارائه شده از جمله توزیع انواع آگهی ها، تسهیلات بانکی و یارانه های مطبوعات نیز  با ایده ها و نقطه نظرات شما ساماندهی و توزیع و ارائه خواهد شد.

در ادامه این نشست اهالی رسانه استان کردستان شامل مدیران مسئول نشریات محلی، خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، در عرصه رسانه استان و انتخابات پیشرو نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را به سمع و نظر رساندند.

کد خبر 1746911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha