روز چهارمحال و بختیاری فرصتی برای معرفی بیشتر استان

حسین‌میرزایی با تاکید بر بهره‌گیری مناسب از روز استان برای معرفی و شناساندن بیشتر آن اظهار داشت: هنوز برخی از مردم کشور استان ما را به خوبی نشناخته‌اند از همین رو باید در قالب این روز به معرفی بیش از پیش استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین میرزایی در نشست ستاد استانی ویژه برنامه‌های گرامیداشت ۲۰ بهمن روز چهارمحال و بختیاری که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری روز استان و معرفی شایسته آن کار یک دستگاه نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید وارد میدان شوند و هم‌افزایی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش محوری مردم در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها، تصریح کرد: باید زمینه مناسب حضور مردم در برنامه‌ها و محول کردن امور اجرایی به آن‌ها فراهم شود.

وی همزمانی دهه فجر و روز استان را به فال نیک گرفت و گفت: این همزمانی می‌طلبد تا تلاش‌ها برای برگزاری بهتر برنامه‌ها دوچندان شود.

حسین‌میرزایی افزود: باید در هر یک از شهرستان‌ها به مناسبت روز استان، یک برنامه متفاوت و شاخص برگزار شود و فرمانداران در این خصوص تسهیل‌گری کنند تا در قالب غرفه‌هایی، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و میراث ملموس و ناملموس هر شهرستان به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد: تمام برنامه های هفته فرهنگ و هنر و روز استان باید به وحدت، وفاق و همدلی منتج شود و در خصوص اجرای برنامه‌ها باید ظرافت‌ها و حساسیت‌های لازم به کار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌های فعال در استان نیز تاکید کرد و گفت: علاوه‌بر آن یک درصد اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی نیز عملیاتی شود.

حسین‌میرزایی یادآور شد: تبلیغات محیطی، فضاسازی، تبلیغات گسترده، مستمر و موثر و سایر اقدامات لازم برای برگزاری دهه فجر، هفته فرهنگ و هنر و روز استان به جد مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 1746983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha