سومین نشست تخصصی بین المللی با موضوع "زن و خانواده" برگزار می شود

سومین نشست تخصصی بین المللی با موضوع "زن و خانواده" به مناسبت روز بین المللی حجاب و با تمرکز بر موضوع "بردگی مدرن" در محل سالن شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سومین نشست تخصصی بین المللی با موضوع "زن و خانواده" به مناسبت روز بین المللی حجاب و با تمرکز بر موضوع "بردگی مدرن" در محل سالن شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در اتوبان شهید سلیمانی نبش مترو مصلی، در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴، از ساعت ۹ صبح تا پایان برنامه، برگزار می‌گردد.

بنا بر اعلام این خبر ،دبیری این نشست را دکتر مرضیه مینایی پور به عهده دارد و سخنرانانی چون دکتر شیخ سهیل اسعد، مبلغ اسلامی از کشور آرژانتین؛ خانم دکتر نیلوفر مقدمی، معاون زنان و خانواده اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق علیه السلام؛ دکتر فاطمه ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا؛ و خانم دکتر هانیه ترکیان، مبلغ بین المللی و فعال فرهنگی در ایتالیا، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست که با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی در راستای تقویت نقش زنان در عرصه‌های اجتماعی و خانوادگی تشکیل شده، به ابعاد مختلف بردگی مدرن از جمله استثمار جنسی، کار اجباری و تجارت انسان، که زنان و دختران به ویژه تحت تأثیر آن قرار دارند، پرداخته و راه‌های مقابله با این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین، در کنار بررسی‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و پانل‌های تعاملی برای ایجاد فضای گفتمانی سازنده بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا تجارب و دیدگاه‌های خود را به اشتراک گذاشته و برای حل و فصل چالش‌های پیش رو، هم‌اندیشی کنند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان میزبان این رویداد، از تمامی علاقه‌مندان، پژوهشگران، فعالان حقوق بشر و مدافعان مسائل زنان و خانواده دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در این نشست، به گسترش دیدگاه‌ها و تجربیات خود در این عرصه بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در نشست، می‌توانید  با دبیرخانه مراسم تماس بگیرید.

کد خبر 1746989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha