اجرای بیش از ۳۵۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر توسط سپاه الغدیر یزد

زارع کمالی از اجرای بیش از ۳۵۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در استان یزد به همت سپاه الغدیر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر گفت:  مجموعه برنامه های سپاه الغدیر در دهه فجر بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه و ۳۵۰۰ ریز برنامه در سطح پایگاه ها و نواحی و اقشار بسیج در استان اجرا می شود.

وی افزود: پایان برنامه های دهه فجر انتخابات پرشور و با امنیت و سالم است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: ما در جنگ سیاسی هستیم که در کنار جنگ های دیگر و در راس این جنگ ها برای ضربه به جمهوریت توسط دشمنان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: آغاز دهه فجر با اجرای برنامه در فرودگاه شهید صدوقی و اجتماع بانوان تمدن ساز در اردکان آغاز می شود و در روز جمعه نیز با حضور پرشور در نماز جمعه و رزمایش اقتدار گردان های امام علی (ع) ادامه پیدا می‌کند .

زارع کمالی بیان کرد: اولین همایش شبانان و گله داران در شهرستان ابرکوه با حضور مسئولان کشوری، برگزاری همایش تقویت هویت زن مسلمان در ناحیه شهید اله دادی، برگزاری مجمع بسیجیان استان از جمله برنامه های دیگر ما است.

وی افزود: همایش خانواده مقاوم و ایرانی امیدوار در شهرستان میبد ، اختتامیه مسابقات قرآن کریم با محوریت معاونت تعلیم و تربیت در امامزاده سید جعفر(ع)، همایش زن طراز انقلاب، نشست جایگاه زن در خانواده نیز از جمله اقدامات دیگر ما در این دهه است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: مراسم کلنگ زنی مجموعه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد  در روستای شحنه نیز از جمله اقدامات دیگر ما است که امیدواریم ۱۸ ماهه بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: مراکز مشاوره رایگان در برخی از شهرستان های یزد، ابرکوه، میبد و اردکان داریم که در بهاباد نیز افتتاح می شود.

زارع کمالی بیان کرد: بهره برداری از پروژه طرح آبرسانی ولایت دو ، بهره برداری از پروژه آبرسانی شهرستان خاتم، تحویل خانه های محرومان، افتتاح کارگاه اشتغال زایی در یزد نیز در این دهه انجام می شود.

وی ادامه داد: شعار محوری امسال جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تعداد ویژه برنامه کمیته نیروهای مسلح ۱۷۰ عنوان برنامه است.

کد خبر 1746990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha