جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی در آتن برگزار می‌شود

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان، جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی (۱۲ تا ۱۷ بهمن‌ماه) در مرکز سینمایی ستاره جدید آتن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و مرکز سینمایی ستاره جدید آتن و با همکاری اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

در این رویداد فیلم‌های سینمایی هناس، رخ دیوانه، رمانتیسم عماد و طوبا، شیار ۱۴۳، بادیگار و حوض نقاشی با زیرنویس یونانی به نمایش در می‌آیند.

این رویداد که اولین جشنواره فیلم ایران و آتن نام گرفته است، قرار است هر ساله از اول تا ششم فوریه در این مرکز فرهنگی برگزار شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد با سخنرانی سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن، مدیر مرکز سینمایی و «خریستینا سوتیریو» بازیگر سینما و تلویزیون در یونان، روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ خواهد بود و پس از آن، فیلم سینمایی هناس که روایت بخش‌هایی از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای ایرانی است، پخش می‌شود.

این جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی (۱۲ تا ۱۷ بهمن‌ماه) در آتن دایر خواهد بود.

کد خبر 1747043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha