۴٩١٠ برنامه از سوی کمیته بسیج در ایام الله دهه فجر برگزار می شود

سردار ملک شاهکوهی از برگزاری چهار هزار و ٩١٠ برنامه از سوی کمیته بسیج ستاد دهه مبارک فجر گلستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (سه شنبه ١٠ بهمن) در نشست خبری فجر گلستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، چهار هزار و ٩١٠ برنامه با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» از سوی کمیته بسیج ستاد دهه مبارک فجر گلستان برگزار می شود.

رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه این برنامه ها در هفت سرفصل برگزار می شود، افزود: از این تعداد برنامه، ۵٣ برنامه شاخص و ویژه از (١٢ تا ٢٢ بهمن) در استان برگزار می شوند.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه های سپاه و بسیج با شعار و راهبرد «ایران قوی و حضور حداکثری» برگزار می شود.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه امسال ایام الله دهه فجر از یک حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: امسال به دلیل برگزاری انتخابات برنامه ها با حساسیت خاصی برگزار می شوند.

وی اظهارداشت: برنامه های شاخص این کمیته شامل؛ گذرگاه انقلاب و ایستگاه فرهنگی در ۱۰۳ حوزه مقاومت و 2 هزار و 100 پایگاه بسیج، مسابقات فرهنگی هنری و گذرگاه هنر، رادیو انقلاب، سلام به آینده با ایستگاه های خودرویی توسط نواحی مقاومت، برگزاری جشن های میدانی در مراکز پرتردد، کاروان جشن ۴۵، قرارگاه جهاد تبیین از(۲ بهمن تا ۹ اسفند) با هدف روشنگری است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه باید با مقایسه ایران دیروز و ایران امروز، نسل جدید از دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه شود، گفت: هفت برنامه بسیج دانش آموزی نیز در دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: مهمترین این برنامه ها شامل؛ آیین نواختن زنگ انقلاب، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری در ۲۲ بهمن در گرگان، جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی ها و برگزاری تریبون آزاد در دبیرستان ها است.

ملک شاهکوهی با اشاره به پروژه های بسیج سازندگی، گفت: در دولت سیزدهم ۶۲۵ پروژه بسیج سازندگی با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان با همکاری سپاه، گروه های جهادی و خیرین اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۸۵۰ هزار بسته مومنانه، ۶۴۳ جهیزیه و ۳۱ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

کد خبر 1747046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha