دهه فجر، دهه عید انقلاب اسلامی و عید امام امت است

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه شکرگزاری به درگاه ذات باری تعالی و در حقیقت دهه عید انقلاب اسلامی و عید امام امت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در جمع اعضای ستاد برگزاری جشن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه شکرگزاری به درگاه ذات باری تعالی و در حقیقت دهه عید انقلاب اسلامی و عید امام امت است.

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل افزود: عوامل موفقیت ملت ایران در طول این ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همان عوامل پیروزی ملت ایران است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: نخستین عامل موفقیت ملت ایران این بود که این انقلاب الهی بود و آنچه که تاکنون ملت ما را موفق کرده است همان انگیزه الهی داشتن و خدایی بودن است هم رهبری الهی و خداییست و هم ملت خدایی و هم شعارها خدایی است.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل تصریح کرد: هر کجا ملت با انگیزه الهی وارد صحنه شد پیروز شد؛ دومین عامل موفقیت ملت ایران هم اطاعت از مقام شامخ ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: ۴۵ سال است که ملت ایران پشت سر رهبری‌های حضرت امام و مقام معظم رهبر انقلاب ایستاده و نمونه آن را در جنگ تحمیلی دنیا می توان دید که چگونه با یک اشاره امام جبهه‌ها را پر می‌کردند.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل ادامه داد: سومین عامل موفقیت ملت ایران، بصیرت مثال زدنی اوست لذا عاملی که دشمنان داخل و خارج را سر جای خود نشاند همین بصیرت ملت بود.

حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: ملت ایران در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن حضور در مراسم دهه فجر ان شاءالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی رغم میل استکبار جهانی و همه دشمنان حضوری چشمگیر و باشکوه خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: پیام دهه فجر انقلاب اسلامی حضور در پای صندوق‌های رای است و ان شاءالله با رای دادن، به دشمنان داخل و خارج می گوییم که ما حافظ و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستیم و خواهیم ماند و اجازه نمیدهیم که این انقلاب بدست نامحرمان بیفتد.

کد خبر 1747124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha