مسجدی‌های چهارمحال و بختیاری میزبان طرح «یاوران مسجد» می‌شوند

طرح «یاوران مسجد» به منظورایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح «یاوران مسجد» به منظورایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد برگزار می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به «بچه های مسجد» از جمله اهداف طرح «یاوران مسجد» است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح «باشگاه بچه های مسجد» بسته های تشویقی و انگیزشی به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام حجت پناه افزود: قرعه کشی در سطوح کانون ها و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و شرط ورود به آن، کسب حداقل امتیاز کسب شده در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یک شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 1747143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha